طبق گزارش نوآوری های روز امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلف و گوناگونی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، ازجمله: اینستاگرام، فعالیت می‌کنند که هرکدام از آنها راه‌های مختلف و متنوعی را برای افزایش اینستاگرام خود بکار می‌برند. در ایران نیز به همین صورت است و صاحبان کسب و کارهای مختلف با استفاده از ترفندها توانسته‌اند میزان خدمات و خود را به‌صورت چشمگیری افزایش دهند.

اگرچه تا چند سال قبل هیچ‌یک از متخصصان مسائل نتورک و نتورک مارکتینگ از اینستاگرام انتظار تبلیغات و محصولات را داشتند، اما امروزه همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، اینستاگرام با ارتقا برنامه خود و همچنین اضافه کردن قابلیت‌های مختلف ازجمله امکان ایجاد گاه و همچنین درج لینک بر روی پست‌ها، بستری مناسب را برای محصولات ایجاد کرده است.

برای افزایش میزان علاوه بر چاشنی خلاقیت لازم است تا، ترفندها و نکاتی را رعایت کنید که به پیشرفت و افزایش شما منجر شود. در این مطلب قصد داریم 9 روش افزایش اینستاگرام را برای شما بیان کنیم، پس با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال که چگونه می‌توان در اینستاگرام را افزایش داد را بدانید.

 

حساب کاربری اینستاگرام خود را در حالت Business قرار دهید

از مهم‌ترین مراحل آغاز طراحی صفحه اینستاگرام برای ارائه خدمات و کالا، ایجاد صفحه مناسب برای یک گاه می‌باشد. در این صفحه باید تمامی راه‌های ارتباطی را برای مشتریان خود قرار دهید. با فعال کردن بیزینس business برای صفحه اینستاگرام خود می‌توانید از امکانات زیادی برای محصولات خود برخوردار شوید.

در بخش بیزینس قسمتی به نام این سایت وجود دارد که، با بررسی آن می‌توانید متوجه شوید که فالوورهای شما به کدام پست و محصولات شما علاقه دارند و به این صورت و به‌سادگی شما با سلیقه و علایق کاربران خود آشنا می‌شوید، که همین امر باعث افزایش محصولات شما در اینستاگرام می‌شود.

 

قسمت bio صفحه اینستاگرام را کامل کنید

برای اینکه کاربران خود را بتوانید به مسیر درست هدایت کنید، نیازمند ایجاد یک آدرس صحیح هستید. بعد از اینکه صفحه اینستاگرام خود را در حالت business قراردادی، حال نوبت آن رسیده است که اطلاعات اصلی و مهم کسب‌وکار خود را در قسمت bio درج کنید.

شما باید در این قسمت به‌صورت ساده و صادق به کاربران و مخاطبان خود توضیح دهید که، کسب‌وکار شما چیست و به چه صورت می‌توانید به آنها کمک کنید. این مطلب باید بسیار واضح و کامل باشد، به‌طوری‌که به‌محض وارد شدن کاربر به صفحه شما و مشاهده قسمت بیو متوجه کسب‌وکار شما شود.

 

از صفحه اینستاگرام خود را آسان کنید

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش در اینستاگرام می‌شود، ایجاد یک بستر مناسب، برای سهولت محصولات، در صفحه کسب‌وکار می‌باشد. شما علاوه بر ایجاد دسترسی به وب‌سایت و همچنین راه‌های ارتباطی در صفحه خود، باید توضیحات کاملی را در مورد قیمت و روند محصولات خود در کپشن و همچنین استوری ها منتشر کنید. با انجام دادن این مراحل شما از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کنید و درنتیجه راه‌های را برای مخاطبان خود هموار می‌کنید.

 

برای صفحه خود تقویم محتوایی داشته باشید

مشخص کردن استراتژِی و تقویم محتوایی یکی از مواردی است که، در کسب و کارهای اینترنتی بسیار اهمیت دارد و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. در تقویم محتوا شما باید زمانی را برای انتشار پست تعیین کنید و در کنار آن دلیل و هدف از منتشر کردن آن را مشخص کنید.

تقویم محتوا شامل دسته‌های مختلفی از جمله، ، مسابقه، اطلاع‌رسانی، مشارکت با مخاطبان و… که با توجه به کسب‌وکارتان باید آنها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب دسته با توجه به کسب کار خود حال باید یک تقویم محتوایی بسازید و تمام محتواهایی که قصد دارید در طول یک هفته یا چند روز منتشر کنید با ذکر تمام جزییات در آن درج کنید.

ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک می‌کنید تا برای روزهای آینده برنامه‌ریزی کنید، و متناسب با شرایط و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد می‌توانید آن را بروز کنید.

 

از عکس های با کیفیت کمک بگیرید

استفاده از عکاسی صنعتی در اینستاگرام! برنامه اینستاگرام یک فضای تصویر محور است و در صورت استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. برای انتشار محصولات خود برای تصاویر باکیفیت بگیرید و حتماً زمان کافی را صرف کنید تا از کیفیت تصاویر خود اطمینان حاصل کنید.


همیشه پاسخگو و در دسترس کاربران باشید

در هر کسب‌وکار اینترنتی ارتباط با کاربران و پاسخ دادن به تمام سوالات آنها یکی از شرایط پیشرفت محسوب می‌شود. این کار حس اطمینان را در کاربر ایجاد می‌کند، که شما یک نده واقعی هستید و به خواسته‌ها و نیازهای او اهمیت می‌دهید.


از پروموشن کمک بگیرید

استفاده کردن از پروموشن یک راه بسیار جذاب برای مخاطبان شما می‌باشد. این کار باعث می‌شود تا شما فرصت را برای مخاطبان خود ایجاد کنید و با قرار دادن تخفیف‌های گاه و بی گاه و همین‌طور مناسبتی، افزایش در اینستاگرام را برای خود رقم بزنید.

 

همکاری با اینفلوئنسرها

استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب، تولید محتوا چشم‌گیر، تنها بخشی از یک صفحه اینستاگرام را تکمیل می‌کنند. برای اینکه افزایش در اینستاگرام را تجربه کنید باید از تبلیغات هدفمند کمک بگیرید. یکی از برنامه‌های بسیار مهم که اکثر صفحات اینستاگرام از آن کمک می‌گیرند، همکاری با یک اینفلوئنسر مرتبط با کسب‌وکار می‌باشد.


اهمیت هشتگ در افزایش فالوور و در اینستاگرام

یکی از روش‌های جست‌وجو برای کالا و محصولات و همچنین خدمات، جست‌وجو بر اساس هشتگ می‌باشد. به همین دلیل استفاده از هشتگ ها در پست بسیار اهمیت دارد و می‌توانید کاربران مربوط به کسب‌وکار خود را، هدف قرار دهید. برای اینکه بهترین نتیجه را از هشتگ ها کسب کنید از هشتگ های پرطرفدار مربوط به حوزه کاری خود کمک بگیرید، چون به کمک آن می‌توانید درصد دیده شدن پست‌های خود را افزایش دهید.


رومه ها اینستاگرام ,افزایش ,صفحه ,ایجاد ,محصولات ,کسب‌وکار ,افزایش ,صفحه اینستاگرام , محصولات ,تقویم محتوایی ,قرار دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده Leviiioumsn8 local سایت مهندس زمانی 09102191330 | 09102181088 نقاب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. با‌مد‌ا‌د‌ پاپ موزیک - دانلود آهنگ جدید سخن شب ♣♣♣ غروبی در سپیده دم ♣♣♣